اشتراک گذاری مطلب
اخبار بازار ارز دیجیتال امروز

جنجال جدید در بازار کریپتو؛ سازندگان بازار در دور زدن محدودیت‌های توکن متهم شدند

10783
admin
1 دقیقه مطالعه

به گزارش زوم ارز، شرکت‌های سرمایه‌گذاری فرشته با استفاده از شرکت‌های ساخت بازار، دوره‌های قفل برای تجارت خارج از بازار و نشانه‌های رمزنگاری استفاده می‌کنند.

feedbeen

ساخت “کتابهای دو طرفه”

تعدادی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری (VC) و سرمایه‌گذاران فرشته روش‌هایی توسعه داده‌اند که امکان دسترسی به نشانه‌های قفل شده قبل از تراکنش در بازار آزاد را فراهم می‌کند. بر اساس گزارش بلومبرگ، گمان می‌رود که شرکت‌های تولید بازار به سرمایه‌گذاران کمک می‌کنند تا ترتیبات را کنترل کنند تا به صورت کنترل‌شده، نشانه‌های قفل شده به بازار عرضه شوند.

به گزارش، شرکت‌هایی همچون Wintermute، Flowdesk و Caladan، تسهیل‌کننده معاملات بازاری هستند که در حال‌حاضر در فعالیت هستند. همچنین، شرکت‌های لیزر دیجیتال GSR و Nomura Holdings Inc. نیز در این حرکت شرکت دارند، که باعث کاهش فشار بر برخی شرکت‌های سرمایه‌گذاری شده است که بازده خود را در هفته‌های گذشته کاهش داده‌اند.

بهترین بروکر فارکس |فیدبین

جوشوا لیم، سرپرست بازارها در شرکت Falconx Global، اظهار کرد که سازندگان بازار که در این فعالیت شرکت دارند، کتابهای سفرهای دو طرفه را بر روی علائمی ایجاد می کنند که خارج از مبادلات متمرکز قرار دارند. به گفته دیوید کارشناسی، مدیر ارشد بازارهای شرکت Flowdesk، در گزارشی تأیید شده است که وجود یک بازار ثانویه برای علائم قفل شده تایید شده است.

به تازگی، جاناتان چان وینترموت اظهار کردند که سرمایه‌گذاران فردی علاقه‌مندند از این نشانه‌ها برای اهداف محافظت استفاده کنند. این عمل می‌تواند بدون مجوز صریح پروژه رمزنگاری که نشانه‌ها را صادر کرده است، انجام شود، با این حال، منابع نامشخص در گزارش بلومبرگ نشان دادند که این کار هنوز هم ممکن است بدون چنین مجوزی صورت گیرد.

در همین حال ، برخی از منتقدین در صنعت رمزنگاری از این عمل ابراز نارضایتی کرده اند ، که معتقدند به پروژه های مربوطه آسیب می رساند. یکی از این منتقدین ، ​​خوزه ماریا مقدو ، از VCS و سرمایه گذاران فرشته که در این عمل شرکت کرده بودند ، انتقاد کرد.

راهنمای بی‌قانون: فرشته‌ها/سرمایه گذارانی که نشانه های ایجاد بستر را بدون اجازه تیم پروژه حفاظتی از آنها حفظ می‌کنند، مشکل سازنده‌اند. این افراد با تماماً سرنگون کردن اهداف بنیادی کسانی که قرار بوده از آنها حمایت کنند، به‌صورت مستقیم به پروژه آسیب زده اند. تیم‌ها باید اقدامات حماسی‌تری برای مقابله با این اشخاص مانند شکایت بر اساس نقض توافقات و ابراز حرمت، به‌عمل بیاورند تا دیگران را از چنین وقایعی بی‌اطلاع می‌کنند و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری نمایند.

وی ادعا می کند که تنها زمانی که این عمل ارزشمند است، این است که یک پروژه بازاریابی فرعی تصویب شود.

منبع:

منبع خبر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها