اشتراک گذاری مطلب
اخبار بازار ارز دیجیتال امروز

تغییر جهت بازار؛ کریپتو جایی در تبلیغات سوپربول ۲۰۲۵ نداشت!

8569
admin
1 دقیقه مطالعه

به گزارش زوم ارز، تبلیغات cryptocurrency در Super Bowl امسال کمتر دیده شدند، اگرچه این صنعت در سال گذشته رشد چشمگیری داشته بود.

feedbeen

این یک تفاوت شدید در مقایسه با “Crypto Bowl” 2022 است که در طی آن تبلیغات شرکت هایی مانند Coinbase ، Crypto.com و مبادله FTX شکست خورده پس از اجرای گاو نر ۲۰۲۱ مسلط بودند. < /P>

تبلیغات ارزهای دیجیتال در Super Bowl 2023 هنگام فروپاشی بازار و افول مبادله FTX، مورد توجه افراد کمتری قرار گرفت و دیده نشد.

بهترین بروکر فارکس |فیدبین

در این بار، هوش مصنوعی (AI) موضوع اصلی تبلیغات Super Bowl بود.

تیم NFT اولین تیمی بود که توانست در سه دوره سوپر بول موفق به پیروزی شود، اما در مقابل تیم عقاب‌های فیلادلفیا شکست خورد. این شکست را به دست رئیس کانزاس سیتی تحمیل کرد.

مگاستار پاپ تیلور سویفت از سال ۲۰۲۳ با تراویس کلس، که یکی از بازیکنان رئیس کانزاس سیتی است، آشنا شده است. او در طول بازی در کنار برخی از افراد مشهور دیگر مانند ماکائولی کولکین حضور داشت، اما بجز آنها، ستاره تنها در خانه بود.

رپر معروف کندریک لامار یک اجرای برگزیده را ارائه داد که حاوی آهنگ “DIST” بود که برنده جایزه “بهترین اجرای نهان” بود. افسانه تنیس، سرنا ویلیامز، به طور غیر منتظره‌ای به عنوان یک مهمان در طول نمایش ظاهر شد.

منبع:

منبع خبر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها