موفقیت «اشک هور» در گیشه قابل پیشبینی نیست
تورج الوند، بازیگر، در گفتوگو با «تجارتنیوز»:
تورج الوند، بازیگر فیلم «اشک هور»، معتقد است که میزان فروش این فیلم در گیشه قابل پیشبینی نیست، چراکه در سینمای ایران معمولاً آثار کمدی فروش بالاتری دارند. او با این حال تأکید کرد که هر فیلم بهاندازه ظرفیت خود مخاطب خواهد داشت و دیده شدن یک اثر، حتی اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشد، برای بازیگران اهمیت زیادی دارد.
به گزارش تجارت نیوز،
تورج الوند، بازیگر، در حاشیه برگزاری چهل و سومین دوره جشنواره فیلم فجر و پس از اکران فیلم «اشک هور» در گفتوگو با تجارتنیوز درباره امکان پرفروش شدن این فیلم سینمایی به کارگردانی مهدی جعفری گفت: نمیتوانم پیشبینی کنم که «اشک هور» در گیشه تا چه حد قابلیت پرفروش شدن را دارد.
همه آثار بهاندازه وسع خود مخاطب خواهند داشت
الوند تاکید کرد: بههرحال این باور وجود دارد که در سینمای ما آثار کمدی فروش بهتری دارند. اما درنهایت، من فکر میکنم که همه آثار بهاندازه وسع خود مخاطب خودشان را خواهند داشت. بدون شک فیلم، در اکران عمومی بهاندازه خودش و در جشنوارهها و پلتفرمها نیز بهاندازه خود دیده خواهد شد.
آثار را بهلحاظ ژانر از هم جدا نمیبینم
او ادامه داد: مطلوب هر بازیگری این است که کار دیده شود. یعنی حتی اگر کار بدی انجام داده باشی اما آن کار دیده شود، بیشتر از زمانی که کار خوبی انجام دادی و کار دیده نشده به نفعت خواهد بود. ولی من خودم هنگام کار کردن به نقش و فیلمنامه نگاه میکنم. ترجیح من حضور در فیلمهای خوب است و خیلی آثار را بهلحاظ ژانر از هم جدا نمیبینم.
بازیگر ویترین یک فیلم سینمایی به حساب میآید
این بازیگر درباره توانایی بالقوه و نقش بازیگران برای پرفروش شدن یک اثر سینمایی گفت: بازیگر، ویترین یک فیلم سینمایی به حساب میآید. اگر عملکرد بازیگر خوب نباشد اصلا نمیتوان مخاطب را پای تماشای فیلم نگه داشت و حرف زد.
هر بازیگری با انجام فعالیت تبلیغاتی میتواند بهسهم خود در فروش فیلم تاثیرگذار باشد و مخاطب جذب کند
الوند در پایان گفت: جدای از این در بحث تبلیغ برای فیلم هم میتوان از این زاویه نگاه کرد که هر بازیگری در شبکههای اجتماعی، مثل اینستاگرام، دنبالکنندههایی دارد که با انجام فعالیت تبلیغاتی در آن پلتفرمها میتواند بهسهم خود در فروش فیلم تاثیرگذار باشد و مخاطب جذب کند.