کاربران ایرانی در کدام پلتفرمها فعالترند؟
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آوش،بر اساس دادههای ارائهشده در این اینفوگرافی بر اساس گزارش کلودفلر، میزان حضور کاربران ایرانی در پلتفرمهای مختلف تفاوت قابلتوجهی دارد و برخی شبکهها سهم غالبی از تعاملات آنلاین را در اختیار گرفتهاند. این گزارش با مقایسه میزان استفاده، روندهای رفتاری کاربران را بهصورت بصری نمایش میدهد و میتواند برای تحلیلگران رسانه، کسبوکارهای دیجیتال و فعالان حوزه محتوا، مبنایی برای شناخت دقیقتر ترجیحات کاربران ایرانی باشد.









