دو هزار نفر برنده کمپین یلدایی رونیتو شدند

  • توسط: noxis_admin
دو هزار نفر برنده کمپین یلدایی رونیتو شدند


کمپین یلدایی رونیتو که با هدف ترویج سرمایه‌گذاری هوشمند و آشنایی کاربران با صندوق‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد، با استقبال چشمگیر کاربران همراه بود.

در ابتدای این طرح، قرار بود به یک‌هزار نفر از کاربران جدید رونیتو که تا سوم دی‌ماه ثبت‌نام خود را تکمیل کرده بودند، جوایز ویژه‌ای اهدا شود. اما با توجه به افزایش چشمگیر مشارکت کاربران و استقبال فراتر از انتظار، تعداد برندگان این طرح به دو هزار نفر افزایش یافت.

در این کمپین، به هر یک از برندگان واحدهای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های معتبر یلدا (درسهام) صندوق طلای زرگر اهدا شد. هدف از این اقدام، فراهم کردن تجربه‌ای واقعی از سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و آشنایی کاربران با مزایای تنوع دارایی در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری بود.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از ابزارهای مدرن بازار سرمایه، امکان سرمایه‌گذاری در ترکیبی از دارایی‌ها را فراهم می‌کنند؛ بدون نیاز به دانش تخصصی یا صرف زمان برای تحلیل بازار.

کمپین یلدایی رونیتو با همین رویکرد طراحی شد تا نشان دهد سرمایه‌گذاری می‌تواند برای همه آسان، امن و سودآور باشد. با اجرای این کمپین، هزاران کاربر جدید برای نخستین‌بار تجربه واقعی سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بورسی را به‌دست آوردند و استقبال از آن نشان داد علاقه به روش‌های ساده و شفاف سرمایه‌گذاری در حال افزایش است.

 

منبع

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما